FANDOM

197091 1356261706383 full.jpg
Susanna Marlowe on nuori näyttelijä. Sarjassa hänen perheestään näytetän vain hänen äitiään.

Susanna on toivottoman rakastunut Terryyn. Hän yrittää estää Terryä näkemästä Candyä, ja piilottaa Candyn lähettämän kirjeenkin.

Susanna rakastui Terryyn ensisilmäyksellä kun tämä liittyi Stellan näyttelijä ryhmään. He esiintyivät yhdessä ensimmäisen kerran näytelmässä King Leon. Seuraava näytelmä oli Romeo & Juliet, jossa Susanna teki mitä tahansa että hänet valittaisiin Terryn pariksi, ja niin valittiinkin.
Susanna16b.jpg

Susanna ja Candy tapaavat

Su2.jpg

Susanna vahingoittuu

Showbisneksessä Susannan pahin vastustaja on Karen Kris.

Romeo & Juliet harjoituksissa Susanna näki miten Terryn päälle oli tippumassa
Sssuu.jpg

Susanna sairaalassa.

lampputeline, hän työnsi Terryn pois tieltä ja sai osuman itseensä. Hänellä amputoitiin jalka tämän takia. Susanna ei voinut enää näytellä Romeo & Juliet roolia, tai mitään muutakaan, joten Karen palkattiin hänen sijalleen. Susannan äiti syyttää Terryä Susannan tapaturmasta, ja syyllistää hänet käymään katsomassa Susannaa.
Su1.jpg

Susanna yrittää itsemurhaa

Kun Candy tulee New Yorkkiin he viettävät hienon illan Terryn kanssa. Kesken Terryn näytelmän Candy kuulee mitä Susannalle on tapahtunut, ja rientää sairaalalle. Kun hän saapuu Susannan huoneeseen, hän huomaa vain kirjeen sängyllä, ja he Susannan äidin ja sairaalanväen kanssa lähtevät etsimään Susannaa. Candy huomaa tuulenvireen katolta ja juoksee sinne, Susanna oli jo reunalla yrittämässä hypätä, Candy sai vedettyä Susannan maahan, jolloin Terry ja lääkärit tulivat paikalle, Terry kantoi Susannan takaisin huoneeseensa.
Suu.jpg

Susanna ja Terry

Terry ja Candy eroavat, Terryn pitää pitää Susannasta huolta. Kun Candy on lähtenyt Susanna sanoo Terrylle ettei tämän tarvitse jäädä, jolloin Terry valehtelee Susannalle että: Minä valitsin sinut, Susanna.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki