FANDOM

Candyfor-the-honor-of-the-family.jpg
Rouva Legan on nimeltään Sarah Legan. Hän on naimisissa Herra Leganin kanssa. Leganien suku on todella tunnettu ja arvokas perhenimi, mutta Aadley on tunnetumpi. Rouva Leganin äiti on Elroy-tädin miehen tytär, eli Elroy-täti on Rouva Leganin isoäitipuoli.

Herra Legan adoptoi Candyn vain jotta heidän tyttärensä Eliza, saisi jonku leikkikaverin. Rouva Legan on antanut itsekkyytensä ja ilkeytensä heijastua lapsiinsa. Hänen lapsensa Eliza ja Neil ovat molemmat omahyväisiä, itsekkäitä ja ilkeitä.

Leganeilla on paljon ihmisiä töissä ja se, että Candy tutustui heihin ja oli ystäviä heidän kanssaan oli liikaa Rouva Leganin arvokkaille ajatuksille.

Candy-likes-the-help-more-than-me.jpg

Eliza esittää itkevää

Eliza valitti ä
Candy-is-dancing.jpg

Candy ja muu palvelusväki

idilleen että Candy leikkii mielummin palvelusväen kanssa kuin hänen, jolloin Rouva Leganin vaihtoi Candyn aseman adoptiotyttärestä palvelusväkeen. Palvelusväestä tulee Candylle ystäviä, etenkin Dorothysta. Tästä ei Rouva Legan pitänyt, muttei voinut asialle mitään koska Herra Legan e
Candy ad.jpg

Candy auttaa Dorothyä

i välittänyt. Hän ei ole niin itsekäs kuin vaimonsa.

Piakkoin tämän jälkeen Eliza piilotti omia ja äitinsä koruja Candyn tavaroiden sekaan, ja syytti häntä varastamisesta. Tämän jälkeen Candy lähetettiin Mexikoon Dorothyn sijasta.

Rouva Legan näkyy vielä pariin otteeseen tämän ajanjakson jälkeen, mm. kun Candy on osa Aadleyn perhettä, Elizaa harmittaa että Candy istuu arvokkaammalla paikalla kuin hän, jolloin Rouva Legan mainitsee että Aadleyt ovat arvokkaampia, ja että hän ei saisi pahoittaa mieltään tästä asiasta.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki