FANDOM

5457-70147321.jpg

Neil ilkeilee.

Neil Legan on Rouva ja Herra Leganin lapsi, ja  Elizan veli. Hän on yhtä petollinen, itsekäs, omahyväinen ja ilkeä kuin äitinsä ja siskonsakin.
Candy-giving-neil-some.jpg

Candy, Neil ja Eliza

Kun Candy tuli taloon Neil on siskonsa kanssa tehnyt kaikkensa saadakseen Candyn lähtemään, ujuttaneet kissan kimppuun, ajaneet hänet latoon asumaan ja lopulta saivat lähetettyä hänet Dorothyn sijasta Mexicoon valheen perusteella.

Neil yrittää laittaa hevoselle myrkkyä jotta Candya syytettäisiin, mutta Albert kerkee paikalle, potkaisee pullon hänen kädestä ja lyö Neiliä turpaan.

Candyn ja Neilin tiet törmäävät taas Englannissa, missä hän yrittää käydä Candyn kimppuun, mutta epäonnistuu kun Terry tulee ja lyö häntä turpaan. Myöhemmin kun Terry on lähtenyt koulusta, Neil tekee ystäviensä kanssa uuden väijytyksen ja saa heiteltyä Candya aika hyvin.
Neil and candy by reihikaruchiba-d4m315n.jpg

Neil rakastuu Candyyn

Neilin ollessa vaarassa saada köniinsä pimeällä kujalla, Candy kävelee ohi ja päättää auttaa Neiliä, he juoksevat pakoon ja kun ovat turvassa Neil sanoo ettei aio kiittää Candyä, ja menee matkoihinsa. Tällöin Neil tajuaa, että hän ei vihaakkaan Candya, vaan rakastaa tätä, ja vaatii häntä menemään kanssaan naimisiin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki