FANDOM

Eli2.jpg

Eliza ilkeilee

Eliza on Rouva ja Herra Leganien tytär, sekä Neilin sisko. Hän on yhtä itsekäs, omahyväinen, pirullinen ja ilkeä kuin äitinsä ja veljensäkin. Ei ole varmaa kumpi on sisaruksista vanhempi, mutta olettaen Eliza.

Eliza on vihannut Candya siitä asti kun tämä adoptoitiin heidän perheeseen, vaikka Candy adoptoitiin vain sen taki että Elizalla olisi joku kenen kanssa leikkiä, tämä ei suostunut koskemaan orpolapseen.

He veljensä kanssa tekivät kaikkensa jotta Candy lähtisi. Ujuttivat kissan kimppuun, yrittivät jopa myrkyttää hevosen. Kun Annie ja Rouva Brighton tulivat kylään, tällöin Candy oli jo palvelusväkeä, Eliza ja Neil löivät hevosta kannuksella, hevonen lähti Annie selässään juoksemaan hullun vauhtia. He tietenki syyttivät Candya.
Ellii.jpg

Vierittää syyt niskoille.

Kun Candy oli palvelusväkeä heidän taloudessaan, Neil ja Eliza otti tästä kaiken irti, he vaan eivät tienneet että Candy ei ole niin ylimielinen kuin he, he eivät voi satuttaa häntä.

Kuitenkin isoin syy miksi Eliza vihasi Candya niin paljon, oli se että hän oli itse pinnallisen rakastunut Anthonyyn, ja kun Anthony huomio Candya enemmän, hän
Candy-carrying-the-goods.jpg

Candy Ostostenkantajana

suuttui Candylle, ja kostikin tämän hänelle.
Eliza-and-anthony-dancing.jpg

Anthony ja Eliza tanssimassa.

Suuriin tanssiaisiin Candy sai kutsun kaikilta kolmelta, Stearilta, Anthonylta sekä Archielta. Se suututti Elizan niin pahasti että tämä lukitsi Neilin avulla Candyn varastoon juhlissa juuri ennen kuin Aadleyn tanssiaiset alkoivat. Näin hän sai itse tanssia Anthonyn kanssa.

Eliza meni myös opiskelemaan Englantiin, kun he törmäsivät Candyn kanssa siellä, Eliza teki selväksi kaikille että hän on orpolapsi, eikä hänen kanssaan kannata pyöriä. Eliza myös syytti Candya Anthonyn kuolemasta.
Mqdefaultl.jpg

Terry pelasti Elizan hengen.

Myöhemmin käy ilmi että Eliza on taas pinnallisen rakastunut. Terryyn. Eliza ei pidä siitä että Candy aina vie häneltä kaiken. Hän jopa kutsuu Terryn valkoiseenjuhlaan hänen henkensä pelastamisen vuoksi, mutta Terry ei saavu paikalle koska törmää Candyyn matkalla, ja on mielummin hänen kanssaan.
Eliza.jpg

Eliza janoaa kostoa

Englannissa Eliza halusi kostaa vaihteeksi Candylle, oli hänen syy ettei Terry tullut hänen juhliin! Eliza lähetti kirjeet Terrylle ja Candylle nimettömänä, minkä johdosta Candy erotettiin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki