FANDOM

Candy-candy1
Candy on syntynyt talvella, hänet löydettiin hylättynä Ponyn orpokodin pihasta. Myöhemmin Anthony nimeää Candylle uuden syntymäpäivän toukokuulle, jolloin hänen kasvattama Sweet Candy ruusu puhkesi kukkaan.

Candy kasvoi Pony kodissa lapsuutensa, josta hän sai parhaan ystävänsä Annien. Heidät löydettiin samana päivänä. Ponykotia piti Pony-neiti ja Sisar Maria, jotka olivat äiti-hahmoja kaikille orvoille talossa. Pihalta löytyi myös Isä-puu.

Annie adobtoidaan jolloin Candy jää yksin, hän itkuisena juoksee kukkulalle Clean perässään, ja kun hän herää skottiinpukeutunut poika sanoo hänelle että: Olet paljon kauniimpi silloin kuin et itke vaan hymyilet. Pian Candy alkaa kutsumaan poikaa prinssikseen, vaikkei tapaakkaan tätä vielä moniin vuosiin.

CandyCandy7

Neil ja Eliza

Candy adoptoidaan Leganien perheeseen, mutta toisin kuin ymmärretty, hänet adoptoidaan vain jotta Eliza Legan ja hänen veljensä Neil Legan saisivat leikkikaverin. Samoihin aikoihin Candy tapaa Stearin, Archien, Albertin ja Anthonyn ensimmäistä kertaa. Eliza juonittelee veljensä kanssa paljon Candyn päänmenoksi, ja lopulta saavat muut uskomaan että Candy olisi varastanut Rouvan koruja, jolloin Candy lähetetään Mexikoon töihin riisipellolle.[[Archibald_Cornwell|
Candycandy6

Anthony, Archie ja Stear ruusutarhassa

]]

Anthony, Stear ja Archie eivät halunneet Candyn lähtevät joten he kaikki lähettivät kirjeen William-sedälle, pyytäen että hän adoptoisi Candyn pois kamalien Leganien luota, mikä onnistui ja Candy oli pian osa Aadleyn perhettä.

Elämä alkoi hymyillä nopeasti kun Candy tajusin miten onnekas oli, kun sai asua samassa paikassa kun ensirakkautensa Anthony ja ystävänsä Stear ja
Candycandy4

Candy ja Anthony juhlissa.

Archie. Vaikkakaan Elroy-täti ei pitänyt Candystä ja siitä että tämä oli Orpo, hän kuitenkin järjesti juhlat tämän tervetuliaiseksi. Juhlissa Eliza oli mustasukkainen siitä, että Anthony huomioi Candya niin paljon.

Virran viemänä Candy rantautui alavirtaan ja hänet pelasti mies nimeltä Albert, Heistä tuli hyviä ystäviä ajan mittaan, ja aina kun Candy tarvitsi häntä, Albert oli paikalla. Heidän tiensä tulisivat kohtaamaan vielä monta kertaa.

08 MUERTE DE ANTHONY

Anthony kuoli.

Ikävän metsästysonnettomuuden seurauksena Anthony kuoli.

Candy siirtyi pois Anthonyä muistuttavasta miljööstä takaisin Ponykotiin, jossa hän suri todella syvästi ensirakkautensa kuolemaa. Candy vieraili orpoveljensä Tomin luona, jossa hevosen huuto herätti ikävät muistot mieleen. Tällöin Albert oli paikalla ja Candyn tukena.

Images222222

Kun Anthony kuoli, Candy pukeutui mustaan.

Myöhemmin Stear ja Archie kertoo Candylle että he lähtevät Englantiin opiskelemaan, eivät kestänyt olla maisemissa enää. Candy päättää lähteä myös.

Laivalla Englantiin Candy luulee nähneensä Anthonyn ja juoksee hänen luokse, mutta kävikin ilmi että kyseinen henkilö olikin Terry.

Englannissa Candy tutustui uuteen seinänaapuriinsa Pattyyn, ja heistä tulisi vielä hyvät ystävät. Tosin ei vielä koska Eliza on samassa koulussa, ja puhunut pahaa Candystä. Eliza väittää kaikille että on Candyn syy että Anthony kuoli.[[toinen_ponykukkula|
Candy-candy11

Terry ja Candy toisella ponykukkulalla

]]

Candy löytää koulun rajoilta ison puun, joka muistuttaa häntä hänen isä-puusta ponykodista. Hän piilottaa Cleanin puuhun ja käy häntä katsomassa aina kun voi. Candy alkaa kutsumaan tätä paikkaa toiseksi ponykukkulaksi.  Kyseisellä kukkulalla hän alkaa näkemään Terryä useammin.

Candy ei pitänyt siitä että Terry polttaa, joten antoi hänelle huuliharpun sen tilalle. He kiusoittelevat toisiaan ja huomaamattaan alkavat rakastumaan.

Candy-Candy5

Annie ja Candy jälleen yhdessä.

Annie tulee myös samaan kouluun, muttei voi puhua vieläkään Candyn kanssa, ettei kukaan tietäisi hänen olevan orpokodista. Eliza salakuuntelee Candyn ja Annien keskustelua ja saa tietää Annien Ponikoti historian, hän kertoo kaikille ja pian salaisuus on levinnyt. Tämän jälkeen Candy ja Annie voivat jälleen olla parhaita kavereita avoimesti.
Candy-Candy-anime-candy-candy-9420696-900-720

Annie, Candy ja Patty

Annielle ja Archielle kehittyy romanttinen suhde, samoin Pattylle ja Stearille. He alkavat oleilla yhdessä porukalla. Vaikkakin Terry ja Archie ei tule kunnolla toimeen, ainakaan aluksi. Candyn ja Terryn suhde syvenee, ja hän näkee Albertiakin paljon enemmän.

Elizan juonittelujen johdosta Candy karkoitetaan koulusta, mutta Terry lähtee ennen häntä Amerikkaan opiskelemaan draamaa. Candy salamatkustaa laivassa takaisin Amerikkaan uuden ystävänsä Cookien kanssa. Hänellä on pitkä matka ollut ja vielä edessäkin, tapaa paljon uusia ystäviä.

Candy-Candy2

Hoitaja Candy

Candy saapuu Ponykotiin josta hän lähtee hoitajakouluun, opiskelemaan lähihoitajaksi. Uudessa koulussa hän tapaa Frannyn ja monta muuta. Hänet ja Franny ja Natalie ja Ellie siirretään Chicagon sairaalaan töihin.

He näkevät Terryn kanssa yli puolen vuoden tauon jälkeen, kun Terryn näyttelijäporukka tulee Chicagoon tekemään Shown. Tällöin Candy näkee ensimmäistä kertaa Susanna Marlowen, joka on myös rakastunut Terryyn.

Terry kutsuu Candyn katsomaan Romeo & Juliet näytelmän missä hän on pääosassa. Candy on tästä iloinen, tietämättään että samaan aikaan Susanna oli pelastanut Terryn tippuvalta lampputelineeltä jonka seurau
Candy-Candy-anime-candy-candy-9420979-500-400

Viimeinen halaus.

ksena hän menetti jalkansa. 

Terry painostetaan jäämään Susannan luokse, ja Candy ja Terry eroavat, vaikka haluaisivat olla yhdessä. He halaavat pitkään ja Terry sanoo Candylle, että tämän pitää elää onnellisesti, muuten ei antaisi tälle anteeksi.

Tämän seurauksena Candy pyörtyy junaan ja hänen viedään Aadleyn taloon, jossa Patty Archie ja Annie kertovat että Stear on liittynyt armeijaan.

Candylle tarjotaan hoitajan työtä Gilroyn rakennusmaalla, vaikka kaikki sanovat sen olevan vaarallinen paikka, Candy lähtee silti, koska haluaa pois kaikesta mikä muistuttaa Terrystä. Clean salamatkustaa Candyn mukana.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki