FANDOM

340978 1260723357710 full.jpg
Annie Brighton on Herra Brightonin ja Rouva Brightonin adoptiotytär. Hän kasvoi Ponykodissa josta hänet ja Candy löydettiin vauvoina. Syntymäpäivä on talvella.

Herra Brightonin piti ensin adoptoida Candy, mutta tämä otti Johnin märän lakanan ja esitti pissanneensa sänkyyn jottei häntä adoptoida, jonka jälkeen Brightonit adoptoivat Annien.

Hän kirjoittelee Candyn kanssa kirjeitä, kunnes hänen äitinsä sanoo Annielle että tämä ei saisi enää muistaa edes Ponykoti aikoja, ettei heillä mene maine.

Vlcsnap-40286.jpg

Annie haluaisi kirjoittaa Candylle kirjeen.

Kun Candy on siirretty palvelusväkeen Leganien perheessä, Rouva Brighton tuo Annien leikkimään Elizan kanssa. Kun Annie näkee Candyn ja Cleanin jota hän ei edes saa silittää, häneen sattuu koska haluaisi halata Candya, muttei saa. Clean oli ennen Annien lemmikki.
Image.out.jpg

Annie ja Candy Englannissa.

Heidän tiensä tapaavat jälleen Englannissa koulussa, jossa Eliza salakuuntelee Candyn ja Annien keskustelua ja saa tietää Annien olleen myös orpokodista. Tämän jälkeen kun salaisuus on esillä he voivat taas olla parhaat ystävät. Patty on heidän ystävä myös.
Manga4 g.jpg

Annie ja Archie naamiaisjuhlissa

Englanti aikoihin Annielle ja Archielle muodostuu romanttinen suhde.

Annie luulee ensiksi että Archiella ja Candylla on juttua, hän myös mainitsee että kaikki pitävät aina Candystä enemmän, myös Ponineiti ja Sisar Maria. He ratkaisevat tämän ongelman, ja Anniesta ja Archiesta ilmeisesti tulee pari.

Annie on ollut
Vlcsnap-6389420.jpg

Annie lapsena

ihan pienestä asti pelokas. Kuten Pattykin. Kun Candy lähtee
Mqdefault.jpg

Archie & Annie

Englannista, Anniesta ja Pattysta tulee paremmat kaverit, he usein miettivät että heidän on oltava vahvoja yhdessä, ettei Candyn tarvitse huolehtia.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki