FANDOM

1885545 640px.jpg

Stear Englannissa

Alistair Stear Cornwell on Aadleyn perheen jäsen. Hänen veljensä on Archie. Epävirallinen sukupuu löytyy tästä.

Stear on keksijä. Hänellä on aina uusia vekottimia, mm. lentäviä laivoja, vedenalaisia sänkyjä ja valheenpaljastimia. Hän myös itse korjaa autoansa ja he ovat porukalla korjanneet Terryn isän lentokoneen.

Stear rakastaa myös lentokoneita, ja myöhemmin kun hän menee sotaan, hän lentää sielläkin lentokonetta.

Stear on ilmeisesti pari vuotta Candya vanhempi.

Candy ja Stear tapasivat ensimmäisen kerran kun Candy etsi sisäänkäyntiä Aadleyn kartanoon.
Candy-and-stear-as-friends.jpg

Stear ja Candy tapaavat ensimmäistä kertaa.

(?)

Kun Candy lähetetään Mexicoon, Stear, Anthony ja Archie ovat saattamassa häntä säkkipillien kanssa. He myös lähettävät kirjeet William-sedälle pyytäen että Candy adoptaisiin Aadleyn sukuun. Mikä toimi.

Heistä tulee todella hyvät ystävät (Candy, Stear, Archie, Anhtony)

Kun Anthony kuolee, Stear ja Archie lähtevät Englantiin kouluun, he eivät kestä olla samoissa paikoissa mitkä muistuttavat Anthonysta. Myöhemmin Candy ja Annie liittyy heidän seuraansa.
Candy-and-stear-about-to-crash.jpg

Candy tapaa Stearin, auto menee rikki.

Stear käy myös Skotlannissa kesäkoulun.

Kun Stear tutustuu Pattyyn heillä alkaa heti synkata. Heillä on molemmilla lasit, ja piakkoin heille kehittyy romanttinen suhde, samoin kuin Archielle ja Annielle.
Candy093Uncupidoconarrugas00-00-267.jpg

Stear & Patty

Kun sota alkaa, Stear alkaa miettimiään miten turhaa on herätä joka aamu ilman tavotteita, ja hän lähtee sotaan. Stear kuolee sotakentällä.
111111.jpg

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki